Friday 7 August 2015

Jom Bersihkan Rumah! Part 1


Jom pastikan setiap ceruk rumah anda bersih dan kemas. Sila pastikan anda menggunakan produk pencuci yang selamat untuk keselamatan insan tersayang, berkesan dalam membasmi kotoran degil serta mesra alam untuk bumi dan yang paling penting ialah jimat untuk wang anda. :)



Dengan rangkaian Healthy Home by Shaklee ini anda mampu untuk merasai suasana rumah yang sebenarnya dimana setiap barang dan peralatan yang dibersihkan menggunakan rangkaian produk Shaklee dapat memberikan anda satu kepuasan yang tidak terhingga kerana kesannya yang begitu membanggakan dan memuaskan. Antara rangkaian produk Healthy Home Shaklee ialah Basic HOrganic Super Cleaning Concentrate, Hand Dish Wash Concentrate, Fresh Laundry Powder dan juga Soft Fabric Concentrate.




Untuk pengetahuan anda, Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate benar-benar berkesan dalam membersihkan dan menanggalkan minyak gris degil dengan kepekatan berganda yang hebat.





Antara kelebihan Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate ialah :
  • Berkepekatan tinggi sehingga mampu menjana 182 liter bersamaan dengan 48 gelen pencuci berkuasa hebat.
  • Untuk kegunaan 1001 seperti membuang kotoran minyak gris, kotoran di tingkap dan cermin, lantai,peralatan dapur, mana-mana bahagian tertutup dan perabot.
  • Tanpa perlu dibilas, tiada kesan comot dan tiada kesan calar.
  • Mampu membersihkan laluan minyak, tempat pembakar gril, ketuhar dan lain-lain lagi.
     Masih tak percaya dengan keberkesanan Basic H? Tak pe..Jom kita tengok testimony yang memang awesome.





Menarik bukan? macam tak percaya je sayur yang layu boleh segar semula setelah direndam dengan Basic H. Bayangkan anda yang mandi dengan Basic H, mesti segar sepanjang hari je kan.. :)

Bukan tu saje,Basic H pon boleh melegakan luka anda yang pedih ataupon terkena benda yang panas. Hal ini kerana, Basic H memberikan kesan yang menyejukkan pada tempat-tempat berkenaan. Jadi, mulai dari sekarang, anda dah tak perlu sapu ubat gigi dah kalau kene iron panas ni. Sapu je Basic H, Insyaa Allah lega.. :)

Selain itu, Hand Dish Wash pula merupakan pencuci pinggan yang handal membersih minyak degil. Anda hanya perlu titiskan sedikit sahaja untuk mencuci pinggan selepas makan.




Antara kehebatan Hand Dish Wash Concentrate ialah : 
  • Lembut pada tangan.
  • Selamat dan dirumuskan khas daripada bahan semulajadi yang berasaskan tumbuh-tumbuhan.
  • Kaya dengan buih dan tahan lebih lama.
  • Membuatkan pinggan bersih dan berkilau. 
  • Hanya beberapa titis diperlukan untuk membersihkan setimbun pinggan-mangkuk di sinki.

      Jom tengok testimoni :)


Bilah pengisar tu dah bersinar. Kesan karat dah hilang...Yeayyy..Alhamdulillah



Best kan? Peralatan memasak dah kembali berseri-seri..Barulah bersemangat nak masak. :)

Jadi, jika anda berminat untuk membeli Basic H dan juga Hand Dish Wash Shaklee, boleh la hubungi saya untuk berbuat demikian. ;)


instagram: @lynnsharuddin
whatsapp/telegram: 014-8023830
google+: nurfadzlinsharuddin

See you next entry

Assalamualaikum :)








No comments:

Post a Comment