Thursday 6 August 2015

Cara Untuk Dapatkan Air Minum yang Bersih dan Sedap Dengan Sekelip Mata

70% daripada badan kita memerlukan air tapi sejauh manakah kebersihan dan keselamatan air yang diambil untuk dijadikan minuman harian kita?? Sebenarnya, kita mudah terdedah kepada bendasing yang tersembunyi pada air bersih  pada mata kasar). 

Antara bahan kimia yang mudah didapati dalam air ialah bahan kimia seperti racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang mungkin terdapat dalam air yang anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula, 20% daripada punca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya dari air minuman. Jadi, bagaimanakah cara untuk mendapatkan air minuman yang bersih dan sedap?






Salah satu cara nya ialah dapatkan Get Clean Water Pitcher Shaklee. Get Clean Water merupakan system penapis jag air pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh diisisemula. Unik bukan? Oleh kerana keunikan jag air Shaklee ini, anda berupaya menapis 303 liter air bersamaan dengan 80 gelen air bagi setiap turasan. Pssttt..psstt..80 gelen tu banyak tau bukan sikit..Rugi ni kalau tak beli..hoho..Mohon jangan kedekut untuk melabur demi kebaikan kesihatan anda ;)

 Antara kelebihan lain Water Pitcher Shaklee ialah:
  •  Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum,merkuri, cadmium dan bahan-bahan cemar lain disamping mengekalkan mineral air yang sihat.
  •  Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh klorin. 


  • Disahkan dapat menuras 303liter air atau bersamaan dengan 80 gelen air bagi setiap turasan air. Dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.


  • Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama seumpamanya.




 Kenapa anda mesti mendapatkan Water Pitcher Shaklee:
  • Hanya beberapa sen bagi seliter air.
  •  Dapat menikmati air yang lebih sihat dan rasa air yang lebih enak.
  • Jag air bermeter automatic pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras tanpa perlu menggunakan kuasa elektrik.
  • Ringan dan mudah dibawa serta sangat praktikal.
  • Menjimatkan kos kerana air tidak perlu dimasak.


Aduhaiii..Penat pulak membebel kan..Meh kita jamu mata tengok testimoni-testimoni yang telah menggunakan Water Pitcher ini dan semestinya pengguna ini telah berpuas hati dengan produk ini.






Siapa yang ingin menikmati air minuman yang bersih dan sedap, boleh lah hubungi saya untuk pembelian Get Clean Water Pitcher Shaklee yang sangat-sangat best ini.. 

whatsapp/ telegram: 014-8023830
instagram: @lynnsharuddin
facebook: www.facebook.com/ppetang1
google+: nurfadzlinsharuddin
e-mail: nurfadzlinsharuddin@gmail.com

See you next entry !

Assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment