Saturday 8 August 2015

Jom Bersihkan Rumah! Part 2



Selain daripada Basic H dan Hand Dish Wash, Shaklee turut mengeluarkan serbuk cucian tau.. Serbuk bukan sebarang serbuk tapi ni serbuk cucian terbaik punya..Konfem tak menyesal beli Fresh Laundry Powder ni.:)



Sebenarnya, Fresh Laundry Powder ialah serbuk yang diformulasikan menggunakan enzim semulajadi yang membantu untuk menjadikan pakaian lebih bersih dan disamping itu ia juga membantu dalam memelihara bumi dan alam sekitar. Jadi, anda bolehlah longgokan baju untuk hidu kesegaran baju tu kan.. Walau ape pon, mak jemah nak pesan, tahu ler baju tu wangi tapi korang jangan la jadikan itu sebagai alasan untuk malas lipat baju ye..Kang ade jugak aku pi tarik telinga sorang-sorang..hohoho


Kalau dah siap basuh ape semua mesti la nak kain baju tu lembut kan.. Haaaa..Jangan risau..Shaklee pon produce softener untuk kain jugak..Wow!!Impressive kan? Yela..Dah ade pencuci, mesti la kene ada softener. Baru la saling melengkapi gitu. Ingat manusia je ke yang nak saling melengkapi??Kain baju pon kena saling melengkapi tau.

Okay, rangkaian produk Healthy Home yang terakhir ialah Soft Fabric Concentrated. Kalau kat kedai biasa kita panggil Softener yer dok?? Tapi ni softener baik punya sebab dia punya bau memang menyegarkan I tell you. 



Ini lah rupa Soft Fabric Concentrated Shaklee yang best ni


Paling best ialah Soft Fabric Concentrated Shaklee nih dapat mengurangkan kedutan dan menghilangkan kesan static pada kain yang mungkin ada pada pencuci yang anda guna sebelum ini. 

Antara kelebihan Soft Fabric Concentrate ialah :  
  • Berkepekatan tinggi sebanyak 946ml dan mampu melembutkan 64 muatan kain.
  • Pelembut semulajadi dan mengurangkan kedutan.
  • Botol yang kecil bagi memudahkan untuk dibawa, disimpan dan dituang.
      Ehem..ehem..Kain pon cepat je kering..Tak percaya?? Anda kenalah cuba sendiri. Barulah dapat merasai nikmatnya ;)



  

      Kalau anda nak tahu, Oprah Winfrey pon menggunakan Set Healthy Home Shaklee tau untk kebersihan rumah beliau. Bagus kan? .. :) Meh tengok gambar Oprah kat bawah ni :)





      Kalau tak silap saya, episod ni jugak la yang semua audiens dapat Set Healthy Home Shaklee ni. Betapa bertuahnya mereka. Tapi, saya tertanya-tanya la juga. Agak-agak, kalau saya bagi hadiah Set Healthy Home Shaklee ni, anda nak tak? Ke anda maki saya balik sebab bagi sabun basuh bagai..Haha..

     Walau apepun, anda sangat dialu-alukan untuk "give me a call" bagi sebarang pembelian dan kalau nak tanyakan soalan berkenaan Shaklee pon boleh hubungi saya jugak. :) 

     Insyaa Allah saya tolong :)
     

     instagram: @lynnsharuddin
     facebook: www.facebook.com/ppetang1
     whatsapp/telegram: 014-8023830
     google+: nurfadzlinsharuddin

    See you next entry!

    Assalamualaikum :)






No comments:

Post a Comment